Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, történik. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A raktáron, készleten lévő termékekből munkanapokon 11.00 óráig leadott megrendelések általában egy-három munkanapon belül kézbesítésre kerülnek. A rendelhető külső raktárból, melyet lila színű raktáron felirat jelez, a rendelt termékek esetében általában 2-12 munkanapon belül tudjuk teljesíteni, Erről minden esetben értesítést küldünk, ennek függvényében Ön elállhat vagy megerősítheti megrendelését.
Kiszállítási idő: GLS futárszolgálat által meghatározott
2-5 kg 1700,-
2 - 3 kg 3100,-
3 - 5 kg 3200,-
5 - 10 kg 3400,-
10 - 20 kg 3700,-
20 - 30 kg 3400,-
25 - 30 kg 4100,-
30 - 40 kg 4700,-
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Kérjük vegye figyelembe a szállítható súly és méret határokat
10 kg, 50x35x31 cm - Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
- Minden kézbesítéshez felszámítunk bruttó 1270 Ft csomag feladási díjat
- A rendelésnél vegye figyelembe a szállítható méret és súlyhatárt:
Csomag átvétel
FONTOS! A terméket futárszolgálat szállítja, a mi cégünktől független, önálló logisztikai cég. Így a kézbesítés pontos időpontjára felelősséget nem tudunk vállalni /általában 2-3 munkanap/ A futárszolgálat által tőlünk átvett csomag épségéért, sérülés mentességért a továbbiakban a futár cég felelős.
A csomag átvételkor győződjön meg a csomag épségéről, sérülés mentességéről. Különös tekintettel a törékeny, sérülékeny, tartozékkal rendelkező termékek esetén. Amennyiben sérült a csomagolás, vagy az áru épségéről kételye merül fel, addig ne vegye át az árut /aláírás, fizetés/ mig a csomag épségéről nem győződött meg. Lehetőség szerint fotót /telefon/ is készítsen.
A kézbesítő köteles megvárni a körülmény tisztázását, és adott esetben /sérült, hiányos csomagolás, termék/ jegyzőkönyvet felvenni. Ennek egy példánya az Öné. Ha a futár ezt nem teszi lehetővé, azonnal jelezze a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatán:
Ügyfélszolgálat 7.00-18.00
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com
Ennek hiányában Ön az átvétellel azt igazolta, hogy a csomagot épségben átvette.
Lehetőségünkhöz képest minden esetben mi is segítségére vagyunk Önnek, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot /telefon, e-mail/
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, tiszta és hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában küldje vissza. Hosszabb idejű használat vagy szokásszerű igénybevétel esetén a használat mértékétől függően csak értékcsökkent áron veszünk vissza. /Ennek mértékét saját hatáskörben döntjük el/ Az ilyen állapotban visszaküldött terméket nem küldjük újra vissza, azt csak személyesen üzletünkben lehet átvenni.